הוסף לעגלה
"תקנון האתר"

 www.2mybaby.co.il להלן "החנותמבית "לה בבה מוצרי תינוקות בע"מח.פ 514779602 רחוב נחום חת 9 חיפה להלן "החברה" .
 
מבוא

1. האתר משמש בין היתר כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
2. תנאי מוקדם לתוקף ביצוע קניה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה. 
3. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.
4 הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים. 
5. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו ,מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
 
המכירות חלק כללי

החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות, בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל .

הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן : 

1. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

2. במכירה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי באתר עצמו או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות , כפי שיפורסם. 
3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העיסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה. 
4. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי,
תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העיסקה אושרה .
5. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס  האשראי, לאחר אישור העיסקה ע"י חברות האשראי .
6. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה ו/או רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
7. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
8. במקרה בו לא אושרה העיסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העיסקה עם חברות האשראי . במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העיסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי בפועל. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העיסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העיסקה ע"י חברות האשראי , יראו החנות ו/או הספקים את העיסקה כמבוטלת . 
9. לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות. 
 
הזמנה באמצעות האינטרנט:
 
ניתן להזמין מוצרים באמצעות האינטרנט על ידי מילוי טופס הזמנה (לאחר הוספת המוצר לסל הקניות שבאתר).
נציג מכירות יחזור אליך בטלפון על מנת לבצע סופית את ההזמנה ולהסדיר את התשלום. ההזמנה תקפה רק לאחר הוצאת חשבונית וביצוע תשלום מקדמה.
עצם מילוי הפרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה ביצוע עסקה, לאחר ההזמנה יצור עמכם קשר נציג טלפוני אשר יסיים את העסקה.
לה בבה שומרת לעצמה את האפשרות לא לאפשר רכישת מוצרים ללקוח מסוים לרבות ביטול הזמנה בכל עת וזאת על פי שיקול דעתה של לה בבה. 
 
ביטול הזמנההחזר מוצרים:

אין אפשרות החזרה או החלפה של עגלה לאחר שהורכבה, גם אם לא היה בה בשימוש.


1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק). 

2. ניתן לבטל רכישת/ להחזיר מוצר עד 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות . 

3. במקרה של ביטול העיסקה לפני קבלת המשלוח 
לא יחוייב הלקוח על כך למעט  5% מגובה העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך.

לאחר קבלת המוצר על אחריות הלקוח להחזיר את המוצר על חשבונו, כשהוא באריזתו המקורית, אל מחסני החברה בכתובת נחום חת 9 חיפה.

לה בבה שומרת לעצמה הזכות לנכות מסכום ההחזר הכספי דמי ביטול בהיקף של %5 מערך העסקה או 100 ש"ח, כנמוך מביניהם. כמו כן, לה בבה שומרת לעצמה הזכות לנכות את הוצאותיה בגין עלות המשלוח ללקוח ועמלות סליקה.

4. אם סופק המוצר לרוכש, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח

החזרת המוצר וקבלת זיכוי כספי יתאפשרו רק בגין מוצר שיוחזר באריזתו המקורית, ללא פגם במוצר, ללא פגם באריזה המקורית ולא נעשה במוצר שימוש (לרבות חיבור לחשמל).


5. צרכן רשאי לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים: 

       א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
       ב. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר.
       ג.  בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל
           הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי
           ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
       ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה
           אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול,
           המוצר יוחזר על חשבון החברה.
       ה. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
       ו. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
       ז. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן ,עגלות שהורכבו לבקשת הלקוח, ריהוט שהורכב בבית לקוח וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

אם מכל סיבה שהיא משלוח יבוטל ע"י הלקוח לאחר שהמשלוח יצא מהסניף יחוייב הלקוח בנוסף לדמי המשלוח הרגילים בדמי המשלוח חזרה לסניף .

חשוב לציין כי זכות הביטול לא חלה על מוצרים שהורכבו במיוחד עבור הלקוח בעקבות העסקה.

6. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך . 
    הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.

החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

אספקת המוצרים: 

1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת.

2. החנות תדאג כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה 
הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
3. החנות לא תהייה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

3.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב יחרום 

ונזקי טבע.
3.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
3.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.

4. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

5. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי 
עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

טעויות במחירים ובמוצרים המופיעים באתר:

צוות האתר עושה כל שביכולתו לתת את המידע המדויק והנכון ביותר לגבי המוצרים ומחיריהם, אולם לעיתים ייתכן שיופיעו טעויות בתיאור המוצרים, בתמונתם או במחיריהם. 
במקרה כזה צוות האתר יודיע ללקוח על הטעות וללקוח תהיה אפשרות לשנות את הזמנתו או לבטלה. חברת לה בבה במקרה זה אינה מתחייבת לספק את המוצר ללקוח.

משלוח:
 
1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.

2. במכירה בתשלומים רשאית החנות לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש מרחוב נחום חת 9 חיפה .

4. מוסכם כי במקרה של איסוף עצמי  ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.

המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות, מרגע מסירת המוצר המוגמר לא יהיה יותר המוצר באחריותו של האתר.

אין האתר אחראי על עיכוב בייצור המוצר בשל כוח עליון או אירועים שלא בשליטתנו לרבות שביתות, עיצומים וכל בעיות במשק.

תעריפי המשלוח הינם בישראל בלבד.

החברה עושה ככל יכולתה להבטיח כי המוצרים המוזמנים יגיעו ליעדם. אך עלול להיווצר מצב בו המשלוח לא יגיע ליעדו. במצב של אובדן חבילה ולאחר קבלת טופס אובדן מהגורם המשלח המוצרים שהוזמנו ישלחו בשנית.

במקרים בהם הוזמנו מוצרים בעלי ערך רגיש מומלץ לאסוף אותם ישירות מהחנות.

אין אחריות על אובדן הנגרם כתוצאה ממתן כתובת שגויה על ידי המזמין או לחילופין אם הושאר המשלוח מחוץ לדלת בהסכמת הלקוח.

 

אחריות למוצרים:
 
אחריות לכלל המוצרים באתר ניתנת ע״י היבואן הרלוונטי, ועל פי תנאיו , מומלץ לשמור את חשבונית המקור בסמוך לספח האחריות.

חנות לה בבה תשמש כנקודת שירות לכל המוצרים שנרכשו באתר, ותדאג להעבירם אל היבואן לקבל שירות.

באחריות הרוכש להעביר את המוצר התקול אל חנות לה בבה/ נקודת שירות של היבואן, לקבלת שירות.

לא תנתן אחריות על מוצרים הדורשים הובלה / אשר נאספו עצמאית ודורשים התקנה או הרכבה / הרכבה באופן עצמאי.
תנאי האחריות בכפוף לתנאים המלאים והתקנון שפורסם על ידי היבואן.
 

שירות לקוחות:

1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיו"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.
2. ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות ווצאפ במספר 055-9120885 או בטלפון 04-8734472 
3. זמני פעילות שירות הלקוחות: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00 ל 17:00   או באמצעות דף צור קשר באתר .
4. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.


אבטחת מידע פרטיות בחנות:

1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור , ככל האפשר על סודיות המידע.
2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן . במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון , החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא.
no-lazy