הוסף לעגלה

מנשא לתינוק

החיפוש אחר מנשא לתינוק כולל מספר שלבים עיקריים. במילים אחרות, לאורך השנים האחרונות, נוצרו פתרונות מרשימים לצורך גידול תינוקות וילדים. וזאת, תוך הקלה על חייהם של ההורים. החל ממנשאים לתינוקות, עגלות מרשימות, כיסאות בטיחות ועוד – כדי לרכוש מוצרים אלו ואחרים כל שעליכם לעשות הוא לפנות החנות לה בבה. חנות זו מחזיקה בניסיון רב ובהיצע מרשים ובטיחותי של מוצרים לתינוקות. בנוסף, את המוצרים ניתן לרכוש אונליין – ברמת אבטחה גבוהה.

לחפש מנשא לתינוק בהצלחה

“ילדים הם שמחה” – מדובר בביטוי מוכר ומדויק, בכך אין כל ספק. במילים אחרות, הקמת משפחה מאושרת, תומכת ואוהבת תעניק לנו סיפוק רב – בוודאות. במקביל, בבואכם להביא ילדים לעולם ולגדל אותם על הצד הטוב ביותר, חשוב לחפש אחר הציוד המתקדם והאיכותי ביותר; ציוד בזכותו תוכלו לא רק לגדל את ילדיכם בהצלחה אלא במקביל גם לבצע את משימותיכם השונות בנוחות מקסימלית.

בהתאם לכך, מומלץ ביותר לחפש לדוגמא אחר מנשא לתינוק. בבואכם לחפש אחר מוצר זה, יש לקחת בחשבון מספר היבטים מרכזיים. כמו מה למשל? בהתאם לגיל התינוק, המשקל שלו, וקשיים שונים ממנו ייתכן והתינוק סובל – כך ניתן יהיה לבחור בפריט הרלוונטי ביותר.

היבט חשוב לא פחות ואף יותר מתייחס לעמידה בתקנים המחמירים ביותר. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי תוכלו לשאת התינוק ללא חשש שמא יגרם לו נזק כזה או אחר. במקביל לכל זאת, יש להתייעץ עם מומחים בתחום; בעלי מקצוע המחזיקים בניסיון ובהבנה מעמיקה.

מנשא לתינוק – ציוד מקצועי במחיר מנצח

גידול תינוקות הוא לא צחוק. למעשה, הורות הינה אחת המשימות המורכבות ביותר שנבצע. לאור כל זאת, כדי שנוכל להצליח במשימה זו – יש לחפש אחר הציוד המקצועי יותר. וזאת, כאשר מנשא לתינוקות הוא אחד מהם. בשלב משמעותי זה, מומלץ ליצור קשר עם החנות לה בבה ולהתייעץ עם עובדיה לגבי סוגי המנשאים השונים. כמו כן, מוזמנים להתרשם לטובה גם ממגוון מוצרים נוספים לתינוקות כדוגמת עגלות, טיולונים ועוד.

מנשא לתינוק מומלץ

נשיאת תינוקות במנשא הפכה בשנים האחרונות לאופציה נפוצה מאוד, גם בקרב אמהות וגם בקרב אבות. ככל שהפופולריות של המנשאים השונים – מנשאי בד, מנשאי צד, מנשאי קנגורו, מנשאי ילקוט – עולה, כך גדל גם ההיצע. מצד אחד, בזכות המבחר הרחב מאוד להורים יש את האפשרות למצוא מנשא לתינוק שמותאם באופן מושלם להעדפות שלהם. מצד שני השפע עלול גם להקשות על הבחירה ולכן כדאי להגיע לחנות מוצרי תינוקות שגם מקפידה על מכירת מנשאים איכותיים במיוחד וגם מספקת ייעוץ מקצועי מועיל להפליא, או בשתי מילים: לה בבה.

היתרונות של מנשא גב לתינוק

  • קשר אינטימי ועמוק עם התינוק או התינוקת – הקרבה הפיזית המשמעותית בין ההורים לתינוקות שבמנשאים מייצרת גם קרבה רגשית. הקרבה תורמת במידה ניכרת גם לביטחון העצמי של התינוק או התינוקת ולאמון שלהם בהורים.
  • פחות עייפות – המנשא חוסך להורים את הצורך להחזיק את התינוק/ת על הידיים במשך זמן רב, פעולה שמכבידה מאוד על הגוף ומובילה לעייפות מצטברת משמעותית. אמנם גם המנשא מחייב כמובן מאמץ מסוים, אבל בגלל התנוחה המדויקת והנכונה, העומס קטן בהרבה.
  • התניידות קלה – היתרון המשמעותי של המנשא ביחס לעגלה הוא נוחות ההליכה. בנוסף גם הידיים פנויות ולכן ניתן לבצע בקלות כל מטלה.
  • מבט טוב יותר אל העולם – לתינוקות במנשא יש יתרון גובה על פני חבריהם בעגלה, ולכן הזווית שבה הם רואים וחווים את המציאות סביבם רחבה יותר.
  • תנוחה טבעית יותר לתינוק – ובין השאר פחות גזים, כאבי בטן וריפלוקס.

מנשא טיולים לתינוק הנוח ביותר עבורכם

המגוון הרחב של סוגי המנשאים מאפשר כאמור להפיק תועלת רבה במיוחד. הידע המקצועי רחב ההיקף של נשות ואנשי לה בבה מסייע לכל הורה למצוא מנשא לתינוק נוח במיוחד ומותאם באופן מושלם לאורח החיים ולהרגלי השימוש הצפויים בהתקן הנשיאה. בנוסף תמצאו אצלנו שלל מנשאים, כולל הדגמים הייחודיים של בייבי ביורן שכבר זכו לאינספור מחמאות מהורים במדינות רבות ברחבי העולם. גם המנשאים האחרים שאנחנו מציעים עומדים בכל התקנים העדכניים, מתאפיינים באווריריות וביציבות ומעניקים להורים ולתינוקות חיבור אמיתי ונוח מאוד.

מנשא לתינוקות

עם כל הכבוד לעגלות ויש כבוד, שום דבר לא דומה להחזקת הילד קרוב קרוב, ככה שהוא ירגיש את אימא או אבא שלו. זו הסיבה שבשנים האחרונות מנשאים לתינוקות הפכו לפופולאריים במיוחד, והיום יש סוגים שונים של מנשא לתינוק שמתאימים לכל כיס כמו גם בעיצובים שונים ובאיכויות שונות. יש שפע של אפשרויות ואפשר לטבוע בהן, ובדיוק בשביל זה יש את חנות “לה בבה” המובילה בישראל בתחום, חנות שגם תסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה וגם תספק לכם מנשא במחיר שפוי.

מנשא לתינוקות – שפע של יתרונות

מכירים את זה שאתם נמצאים באירוע מסוים והתינוק על הידיים ואתם קורסים מעייפות? יצא לכם לעמוד בתור בדואר ולהחזיק את הילד כי הוא לא מוכן להיות בעגלה? זה מתיש ומעייף וגם יכול לגרום לכם לכאבי גב. מנשא לתינוק יפתור לכם את הבעיה הזו. הוא הרבה יותר נוח מאשר נשיאה של התינוק על הידיים ומעייף פחות פיזית. נכון, הוא ידרוש מאמץ כלשהוא אבל אין מה להשוות.

אילו עוד יתרונות יש למנשא כזה? מנשא לתינוק הוא תנוחה טבעית יותר לתינוק. הוא יותר קרוב למצב העוברי והוא מפחית ריפלוקס וגזים. הוא גם מאפשר לו לראות יותר מאשר כשהוא בעגלה והוא מאפשר לכם ההורים התניידות קלה ופשוטה יותר. אבל מעל לכל כמו שאמרנו, הקשר ההורי הוא הדבר המכריע. אין תחליף לקשר אינטימי וקרוב בעיקר בחודשי החיים הראשונים.

מנשא לתינוקות – לבחור ממגוון רחב של מנשאים

אם אתם צריכים מנשא לתינוק אתם צריכים שיהיה לכם מבחר גדול כמה שיותר כדי שתוכלו לבחור ממנו. מנשא כזה צריך להיות קודם כל חזק ובטוח, כזה שעומד בכל התקנים אבל הוא גם צריך להיות נוח בשבילכם ההורים ובשביל התינוק, ומנשאים כאלו תוכלו למצוא ב"לה בבה". זו חנות עם וותק וניסיון ועם צוות שרוצה לעזור, חנות עם אין ספור פידבקים חיוביים בגלל השירות ובגלל המחירים האטרקטיביים.

מנשא לתינוק מגיל לידה

נולד לכם תינוק ואתם רוצים לקחת אותו לכל מקום אפשרי? אתם רוצים שהוא יבוא איתכם לא רק לטיולים בפארק, אלא גם לקניות שאתם עושים בסופר? אם כך, ברור שתרצו לעשות זאת בדרך הכי נוחה שיש. זו הסיבה שבגללה, אם אתם יכולים לבחור עוד היום מנשא לתינוק מגיל לידה, כדאי שתעשו זאת. השימוש במנשא הוא מסוג אותם הדברים שתוכלו גם אתם ליהנות מהם מאוד, אז למה לחשוב פעמיים? מחפשים את המקום הכי טוב שיש לרכישות מהסוג הזה? הכירו את חברת לה בבה – המקום הנכון לקנות בו מוצרים שונים שהתינוק שלכם יעשה בהם שימוש.

כל היתרונות של מנשא לתינוק מגיל לידה

אתם מתלבטים האם כדאי לקנות מנשא לתינוק מגיל לידה או לא? יצא לכם לשמוע חוות דעת שונות על האפשרות הזאת וקצת הלכתם לאיבוד? אם זה המצב, כדאי שתכירו את היתרונות הרבים של שימוש במנשא כזה:

  • הוא בנוי בדיוק בהתאם לצרכים של התינוק כבר מגיל לידה
  • הוא נותן לתינוק תחושה של עיטוף נעים
  • הוא שומר על הקשר הקרוב בין ההורה ובין התינוק

ומעבר לכל אלה, עם מנשא לתינוק מגיל לידה, הידיים שלכם פנויות. אתם לא דוחפים כל היום עגלה ולא צריכים להתמודד עם אי נוחות. עם המנשא התינוק מחובר אליכם ואתם יכולים לעשות שלל פעילויות שונות.

בחירת המנשא הכי טוב שיש

מה שכן חשוב לדעת אם אתם רוצים לקנות מנשא לתינוק שלכם, זה שיש היום אפשרויות מאוד מגוונות בתחום הזה. לכן חשוב מאוד לבדוק באיזו אופציה אתם בוחרים. האם המנשא שלכם מקצועי? והאם הוא נחשב למוצר שכל ההורים ממליצים עליו בחום? איזה משקל הוא יכול לשאת ועד כמה הוא נוח לשימוש? לא כדאי להתפשר על הנוחות כאשר אתם קונים מנשא, כי רק כך תדעו שבאמת תעשו שימוש במוצר החדש שאתם קונים. בחברת לה בבה תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים לתינוק: מנשא, עגלות, צעצועים ועוד הרבה מעבר לכך. הכול זמין עבורכם לקניה ישירה דרך האתר, אז למה שלא תנסו זאת עוד היום?

רוצים לדעת יותר? לבחור את המנשא בשבילכם? חייגו כבר עכשיו למספר 04-8734472 ואתם בדרך למנשא מצוין שישרת אתכם נאמנה כמה זמן שתירצו.

תוצאות: 51 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: מנשא לתינוק
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy