הוסף לעגלה

צעצועים לתינוקות

כיום, ישנם סוגים רבים ושונים של צעצועים לתינוקות. בין אם מדובר בצעצועי התפתחות, טרמפולינות, מוביילים, נדנדות או שמא מדובר בסוגי צעצועים אחרים – אין ספק שפריטים מהנים וחינוכיים אלו יהיו שימושיים עבור תינוקכם. בבואכם לחפש אחר צעצועים ייחודיים ואיכותיים, מוזמנים להתרשם ממוצריה של לה בבה. לצד צעצועים בסטנדרט גבוה, תוכלו למצוא מוצרים נוספים ומרשימים לא פחות עבור התינוק. החל מעגלות וטיולונים, מוצרי בטיחות לרכב וכן הלאה – צוות המומחים של חנות זו ישמח לייעץ לכם לגבי ציוד זה ואף להציע לכם חבילות לידה מקיפות.

סוגים שונים של צעצועים לתינוקות

הילדים שלנו הם האוצר היקר ביותר שלנו. בהתאם, החל מרגע לידתם אנו נחפש אחר מלוא הדרכים כדי לסייע להם בהתפתחותם. וזאת, כאשר חיפוש אחר צעצועים לתינוקות מחזיקים בחשיבות רבה. למה הכוונה? אכן, צעצועים מטרתם לשעשע את התינוק, בכך אין כל ספק. במקביל לכך, הם אף מסייעים בפיתוח כישוריו הקוגניטיביים והמוטוריים. מחפשים אחר צעצועים ייחודיים עבור התינוק שלכם? נפרט כעת חלק מן הפריטים המומלצים ביותר:

  • צעצועי התפתחות – מחקרים מצביעים כי שנותיו הראשונות של הילד הן המשמעותיות ביותר לצורך רכישת כישורים רגשיים, שכליים, מוטוריים ואף חברתיים. בהתאם, כדי לפתח כישורים אלו אצל התינוק שלכם, מומלץ להתעניין במגוון הצעצועים ההתפתחותיים של ימינו. כלומר, בין אם מדובר בתינוקות בני חודשיים עד 9 חודשים, בני חצי שנה עד שנה וכן הלאה – כך ניתן יהיה להתאים עבורם את הצעצוע הרלוונטי.
  • אוניברסיטה ומשטח פעילות – מומלץ לחפש עבור תינוקות משטח ייעודי וייחודי בו ניתן יהיה להשכיב אותם, לסייע בהתפתחותם – ולאפשר להם לחקור את הצעצועים השונים שלהם.

צעצועים לתינוקות – לסייע בהתפתחות התינוק

כיום, עומדות אפשרויות רבות לצורך פיתוח הכישורים של תינוקות. וזאת, כאשר צעצועים משמשים בתור היבט מרכזי. בבואכם לחפש אחר צעצועים התפתחותיים, אוניברסיטה ומשטח פעילות, מוביילים וכן הלאה – יש לפנות בהקדם אל לה בבה. בהצלחה!

צעצועי תינוקות

צעצועים ומשחקים מספקים לתינוקות שעות רבות של הנאה, ובנוסף תורמים במידה משמעותית להתפתחות תקינה. על-מנת להפיק מקסימום תועלת חשוב להתאים את הצעצוע או המשחק לגיל התינוקות ולשלב ההתפתחותי שבו הם נמצאים, ועוד דגש קריטי הוא כמובן הבטיחות – צעצוע לא תקני פשוט לא מכניסים הביתה. בלה בבה תמצאו מגוון רחב במיוחד של צעצועים לתינוקות: משטחי פעילות, מוביילים, פאזלים, מטבחי צעצוע, בימבות ועוד ועוד, כולם עמידים ויפים ובעיקר משמחים ומבטיחים מקסימום נחת גם לפעוטות וגם להורים. המקצועיות שלנו באה לידי ביטוי גם במתן ייעוץ להורים המתלבטים איזה צעצוע מתאים במיוחד לילד שלהם.

איך עוזרים צעצועים לתינוק שנולד להתפתח?

  • גיל 0 עד 6 חודשים – מובייל מפתח את הראייה ואת הסקרנות, משטח פעילות מחזק קשר יד-עין וגם את חגורת הכתפיים
  • גיל 6 חודשים עד שנה – בובות וקוביות מעודדות את התינוקות לזחול, וכשהם כבר מתחילים ללכת כדאי לרכוש עבורם עגלה קטנה שתדרבן אותם לבצע את הפעולה הזו.
  • גיל שנה עד שנתיים – פאזלים פשוטים, כדורי ספוג, משחקים שמגיבים לפעולה ספציפית, בצק – כל אלה מחזקים את המוטוריקה ואת הקואורדינציה. בימבה תחזק את שרירי הרגליים ואת הגב התחתון ותיצור יכולת התמצאות במרחב.
  • גיל שנתיים עד 3 – תלת אופן משפר עוד יותר את המוטוריקה ומחזק קבוצות שרירים שונות. משחקי קופסה עוזרים לתינוקות להתחיל להבין את העולם וגם ליהנות מאינטראקציות חברתיות שונות תוך כדי המשחק.

צעצועים מעץ לתינוקות באיכות גבוהה ובמחיר נמוך

צעצועים לתינוקות הוא אחד מתחומי המומחיות העיקריים של לה בבה. הניסיון הרב מאפשר לנו לאתר את המוצרים הטובים ביותר בכל קטגוריה: ממונעים, אוניברסיטות, מגלשות ומתקנים אחרים לחצר, פאזלים, משחקי קופסה, צעצועים על שלט ועוד ועוד. את כל המשחקים והצעצועים אנחנו מציעים במחירים אטרקטיביים מאוד, כך שבכל מסגרת תקציב שהיא יוכלו ההורים לספק לתינוקות ולפעוטות את כל מה שהם זקוקים לו כדי להתפתח באופן מיטבי – וליהנות. עוד דגש חשוב הוא השירות הקשוב והסבלני, והייעוץ לכל מי שזקוק לעזרה כדי לבחור נכון מתוך שפע האפשרויות האינסופי כמעט.

צעצועים לתינוקות לפי גיל

הגירויים שניתנים לתינוקות בחודשים הראשונים לחייהם תורמים תרומה מכרעת להתפתחות שלהם. כל חשיפה שלהם לצבע או מרקם חדשים עושה את פעולתה, כל פעילות מוטורית משפרת את התנועתיות וזו הדרך של המוח להתפתח. איך עושים את זה? באמצעות צעצועים לתינוקות, צעצועים שיכולים להיות רבים ומגוונים. הצעצועים הללו יכולים להיות גירויים ויזואליים, שמיעתיים או תחושתיים ומאחורי כל אלו הוקדשה לא מעט מחשבה. אם אתם מחפשים צעצועים כאלו, ב"לה בבה" תוכלו למצוא את מבוקשכם. יש מגוון ענק של צעצועים בין אם אתם רוצים לקנות לתינוק שלכם ובין אם אתם רוצים אותם כמתנה לבר או בן משפחה.

 צעצועים לתינוקות מגיל 0

אז אילו צעצועים לתינוקות יש? המבחר הינו עצום כפי שציינו. יש פאזלים שונים להרכבה ויש ספרים לילדים ופעוטות שגם הם נמצאים בקטגוריה של משחקים, יש מתקני חצר ונדנדות שיכולים בהחלט לפתח גם את הקשר ההורי עם הילד. יש מזרני פעילות ויש אוניברסיטה, יש צעצועי עץ, מוביילים ונדנדות חשמליות ומה לא…

בבואכם לבחור צעצועים לתינוקות ולא משנה אם הם ממש תינוקות או כבר ילדים, אתם חייבים קודם כל לתת את הדעת לבטיחות שלהם. יש תקני בטיחות שצריך לעמוד בהם, תקני בטיחות שהחנות חייבת לוודא לפני שהיא רוכשת את הסחורה ועליכם כהורים לוודא שהצעצועים בטיחותיים, שאין בהם משהו חד, שהצבעים אינם רעילים וכדומה.

צעצועים לפעוטות – לבחור את החנות הנכונה

אם אתם מחפשים צעצועים לתינוקות, אתם צריכים חנות שתוכלו לסמוך עליה ואין כמו “לה בבה” בשביל מטרה כזו. “לה בבה” היא חנות ותיקה עם צוות עובדים מיומן ומסור, חנות עם סחורה מגוונת שמיועדת לתינוקות לאחר לידה. יש בה כל מה שצריך לבטיחות ברכב ועגלות לתינוקות, יש מתגלגלים, אמצעי הנקה והאכלה, טקסטיל, חבילות לידה ומה לא… ב"לה בבה" תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים במחיר שפוי.

צרו קשר כבר עכשיו במספר 04-8734472 וצוות החנות ישמח לסייע לכם על מנת שתמצאו את הצעצועים המתאימים לילד שלכם.

 

נוספו לאחרונה
no-lazy