הוסף לעגלה

משאבת הנקה ואביזרים

כיצד בוחרים משאבת הנקה? התשובה לכך מורכבת ממספר היבטים. החל מהצורך בשאיבה, זמן השאיבה ועד המיקום שלה – אין ספק כי אלמנטים אלו ואחרים יענו על דרישותייך כראוי. כעת, בבואך לחפש אחר מוצר מקצועי וחשוב זה, מומלץ ליצור קשר עם החנות לה בבה. החל מייעוץ מקצועי לגבי המוצרים השונים, אחריות על הציוד שנרכש ועד מגוון מבצעים אטרקטיביים על מגוון פריטים – תקבלי שירות מקצועי, מרשים וחסר פשרות.

משאבת הנקה חשמלית

אימהות הינה חוויה יוצאת דופן וחד-פעמית. כלומר, מדובר בתפקיד החשוב ביותר בחיינו: לאהוב, לטפח ולדאוג לבן-אדם חי אחר. בהתאם לכך, כדי שניתן יהיה להתכונן היטב לתפקיד זה כראוי, מומלץ להתעניין מוקדם ככל האפשר במגוון הפריטים אשר יסייעו לנו ולתינוקות בתקופת ההסתגלות הראשונית לאחר הלידה. בין מגוון המוצרים העומדים לרשותנו, ישנו פריט משמעותי ביותר: משאבת הנקה.

כיום, ההמלצה לאימהות טריות היא להניק את התינוקות שלהן. וזאת, לאור העובדה כי מדובר בתזונה הראשונית והמשמעותית ביותר עבורם. במקביל לכך, אימהות רבות מתקשות להניק בעצמן שכן ההנקה לאו דווקא מגיעה בקלות יתר. במקרים אלו, מומלץ להשתמש במשאבת הנקה.

ברצונך לרכוש מוצר משמעותי זה? כדי לקנות את המשאבה המתאימה עבורך ועבור התינוק, יש לברר מספר נקודות. כמו מה למשל? נסקור זאת כעת:

  • אכן, אימהות רבות נוהגות להתייעץ עם חברות אחרות בכל הנוגע אל מוצרי הנקה. עם זאת, אין אימא אחת הדומה לחלוטים לחברתה. בשל כך, מומלץ לבחור במשאבת הנקה בהתאמה אישית.
  • ישנם אלמנטים טכניים שיסייעו לכן לבחור במשאבה המתאימה לכן. החל מהצורך בהנקה, פרק הזמן בו נמשכת ההנקה, כמות הרעש שמייצרת המשאבה וכן הלאה.

 משאבת הנקה מקצועית ואיכותית

כיום, ישנם פתרונות רבים וחשובים לצורך ההנקה. וזאת, כאשר משאבה עבור הנקה היא מרכזית ביותר. מחפשת גם את אחר משאבה איכותית להנקה? מוזמנת לפנות אל החנות לה בבה. לצד ייעוץ לגבי המוצרים השונים, ניתן יהיה להזמין אותם אונליין ובאופן מאובטח.

משאבת הנקה מומלצת

שאיבת חלב אם היא חלק משגרת הטיפול בתינוקות במשפחות רבות. לפעמים הסיבה לכך היא רצון להגדיל את כמות החלב, לפעמים דווקא הקלה על גודש יתר בשדיים, ויש גם מקרים שבהם השאיבה נועדה כדי שהאמא תישן בלילה והאב הוא זה שיזין את התינוק או התינוקת (עם המוצר הטוב ביותר עבורו, חלב האם). גם כשהאם חוזרת לעבודה, ועדיין רוצה לספק לאוצר היקר את החלב המזין, הפתרון הוא שאיבה ולשם כך נדרשת משאבת הנקה איכותית. מומלץ להעדיף את הדגמים החשמליים על פני אלה הידניים, ובכל מקרה הבקיאות המעמיקה של נשות ואנשי לה בבה עומדת לרשות כל אם שרוצה לוודא שבחרה נכון משאבה אידיאלית עבורה.

המרכיבים החשובים של משאבת הנקה

  • “עלי כותרת” שמעסים את השד בעדינות – כדי לדרבן את הגוף להגביר את קצב ייצור החלב ואת הכמות.
  • מנגנון לוויסות עוצמת השאיבה – כדי להבטיח התאמה מלאה להעדפות הספציפיות של האמא. בפרט חשוב לוודא שהמשאבה יודעת לבצע גם שאיבות מהירות וקצרות (לגירוי ההזרמה של החלב) וגם שאיבות ארוכות ואיטיות (למקסום כמות החלב הנשאבת).
  • מנוע שקט – כדי לא ליצור מטרד רעש במהלך השאיבה, כך שהחוויה של האמא תהיה נעימה.
  • אפשרות לבחירת מקור הכוח – חיבור לחשמל או סוללות.

בנוסף לא כדאי להתפשר על דגם ללא אחריות, כדי שניתן יהיה להשתמש במשאבה בראש שקט באמת.

משאבת הנקה ידנית במחיר משתלם

משאבת הנקה איכותית מאפשרת לאם לשאוב בנחת ובנוחות, וכך להעניק לתינוק/ת תזונה אופטימלית. משאבה נחותה לעומת זאת תהפוך עד מהרה למכשיר שעומד בצד וכלל לא נמצא בשימוש – משלל סיבות. בהתאם מומלץ להתייחס קודם כל לנושא התועלת מהמשאבה ורק לאחר מכן לעלות של כל דגם, וכך להגיע ליחס עלות תועלת משתלם. לה בבה מציעה דגמים מתקדמים של משאבות הנקה של יצרניות מוכרות כגון AVENT. כמו כן אנחנו מספקים ייעוץ מקצועי שניתן על בסיס יושרה מוחלטת ומחויבות מלאה לטובת האם והתינוק או התינוקת. ניתן לרכוש את המשאבות האיכותיות גם בחנות וגם באתר, עם זמן אספקה קצר ובנוחות מרבית, בלי לצאת בכלל מהבית.

משאבת הנקה

מי שלא יכולה להניק בכל מצב ובכל מקום אבל בכל זאת רוצה שהתינוק שלה ייהנה מחלב אם, יש לה פתרון. הפתרון הוא כמובן משאבת חלב, משאבה שמחקה את פעולתו של התינוק ומאפשרת לשמור חלב בבקבוק. משאבת הנקה כזו מסייעת למי שיש לה גודש ולמי שרוצה לתת לתינוק שלה מזון איכותי בלי שהיא תצטרך לעצור הכול וחשוב לבחור משאבה איכותית כזו שעושה את העבודה לא פחות ממצוין. ב"לה בבה" תוכלו למצוא את משאבת החלב האידיאלית, משאבה שעומדת בתקנים הדרושים ועושה את העבודה מעולה.

משאבת הנקה – דברים שחשוב לבדוק

בבואכם למצוא משאבת הנקה אתם צריכים לוודא כמה דברים לפני שאתם מבצעים את הרכישה. משאבה כזו היא כידוע חשמלית אבל אתם צריכים שתהיה לכם את האפשרות לבחור את מקור הכוח. היא צריכה להיות כזו שמתחברת לחשמל אבל גם כזו שיכולה לעבוד על סוללה ככה שאפשר יהיה להשתמש בה בכל מקום בלי להיות קרובים למקור חשמל.

מה עוד צריך לבדוק על משאבת הנקה? שיש לה מנוע שקט. את לא רוצה באמצע הלילה לשאוב ולהעיר את כולם בבית ולא רוצה למשוך תשומת לב בכל מקום אחר. היא גם צריכה להיות כזו שמאפשרת לווסת את עוצמת השאיבה, כדי שהיא תהיה כמה שיותר נוחה וכמה שפחות מציקה וכואבת. חשוב שיהיו לה עלי כותרת שמחקים את תנועת האכילה של התינוק ומעסים את השד ככה שהגוף יתעודד להוציא עוד ועוד חלב.

ב"לה בבה" תמצאו את מה שאתם מחפשים

אם אתם רוצים לקנות משאבת הנקה אתם צריכים שהיא תעמוד בכל הפרמטרים שהוזכרו כאן ומצד שני, שהיא תהיה במחיר שתוכלו לעמוד בו. ב"לה בבה" תוכלו לבחור את המשאבה הטובה ביותר בשבילכם, זו שתעמוד בתקציב שלכם ותעשה עבודה טובה. ב"לה בבה" הצוות מביא עימו ניסיון רב לצד מגוון רחב של פריטים ככה שיש אפשרויות רבות מהן ניתן לבחור. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבור התינוק ועבור האם.

חייגו כבר עכשיו למספר 04-8734472 וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!

 

תוצאות: 72 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: משאבת הנקה ואביזרים
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy