הוסף לעגלה

מיטה לתינוק

המדריך לבחירת מיטה לתינוק

מיטת תינוק מיועדת לגילאי ארבעה חודשים עד גיל 3. בשלב הראשון התינוק ישן בעריסה ולאחר תקופה של 4 עד 6 חודשים, יש להעביר אותו למיטת תינוק. בתקופה זו התינוק מתחיל להתעניין בסביבה שלו, הוא יכול לראות למרחק של עד 50 ס"מ, יש לו יכולת להתהפך ולנוע מצד אל צד ולכן יש חשיבות רבה להעביר את התינוק למיטה בשלב זה, כאשר הוא מרגיש בטוח בסביבה שלו.

טיפים לרכישת מיטת תינוק

בטיחות

הדבר הראשון שיש לבדוק כאשר רוכשים מיטת תינוק הוא נושא הבטיחות. כדי לוודא שמיטת התינוק נושאת תו תקן בטיחות של מכון התקנים הישראלי, יש לבדוק זאת בחנות למוצרי תינוקות. תקן הבטיחות כולל סורגים אנכיים על מנת שהתינוק לא יוכל לטפס ולצאת מהמיטה בכוחות עצמו. כמו כן יש לוודא שהמיטה עשויה מחומרי גלם שאינם מסוכנים לבריאות התינוק. חומרי הגלם המותרים לשימוש הם עץ, סנדוויץ’ ומתכת. יש לוודא שהמיטה אינה עשויה מצבע רעיל, מאחר שלתינוקות יש נטייה לנשוך את המעקה בשלב שבו יוצאות השיניים. יש לוודא שכל חלקי המיטה מעוגלים, על מנת למנוע היתפסות של חפצים שונים במיטה וכדי שהתינוק יהיה מוגן מפני פגיעות.

פונקציונליות

יש לוודא שגודל המיטה מתאים לחדר הילדים, כמו כן יש לרכוש מזרן נוח, שעשוי מבד נושם ושמספק תמיכה לגב התינוק. יש לוודא שלמיטה מחוברים גלגלים שיאפשרו לנייד את המיטה במידה ועולה הצורך בכך. מומלץ לבדוק שהפירוק של המיטה יהיה נוח כדי שניתן יהיה בעתיד לאחסן אותה, בנוסף לכך במידה ועוברים דירה ויש צורך בפירוק והרכבה מחדש, מומלץ לבקש מהחנות הוראות הרכבה.

מיטת תינוק תלווה את התינוק עד לגילאים  2 עד 3, מומלץ להשקיע ברכישה של מיטת תינוק איכותית שתחזיק מעמד לטווח ארוך. מיטת תינוק מאפשרת לתינוק לשבת במיטה ולשחק בצעצועים,יש לו יותר מרחב בניגוד לעריסה. היתרון הבולט של מיטת תינוק הוא בכך שהיא מקנה לו תחושת ביטחון ועם זאת מאפשרת לו את המרחב הדרוש לו לצורך משחק, מנוחה ושינה טובה ואיכותית.  

גובה מתכוונן

יש לוודא שניתן לכוון את גובה מיטת התינוק על פי הגובה הרצוי. יש לכך חשיבות רבה בנוגע לטיפול בתינוק ומבחינה בטיחותית יש לכך השפעה, ככל שהילד גודל אז מנמיכים את גובה המיטה, כדי למנוע ממנו לטפס מהמיטה וכדי שהוא לא יוכל לצאת מהמיטה בכוחות עצמו, מה שעלול להיות מסוכן מאד עבורו. חשוב לוודא שמנגנון ההנמכה של המיטה לא יתבצע על ידי פעולה אחת אלא בשלבים.  

בחירת מזרון למיטת תינוק

רכישת מזרון לחדר התינוק הינה חשובה לא פחות מרכישת המיטה עצמה. יש לבחור במזרון אורטופדי. כיום ניתן למצוא מזרונים מסוג ויסקו או מסוג לטקס, מזרני קפיצים, או ספוג. חשוב לבחור במזרון עם בד נושם, או שיש למזרון שכבה נוספת של שעוונית כדי למנוע חדירה של נוזלים לתוך הספוג.

חשוב לוודא שהכיסוי ניתן להסרה לצורך כביסה. יש לוודא שהמזרון יהיה בעובי של 15 ס"מ, כדי לאפשר לתינוק נוחות מקסימלית, יש להתאים את גודל המזרון לגודל המיטה שמזמינים. חשוב לבדוק שהמזרון אינו מכיל חומרים מסוכנים, יש לו פתחי אוורור, ושהוא  מכיל חומר מעכב בעירה.  

משלוח

רוב ההורים מעדיפים להזמין את מיטת התינוק ולאסוף אותה מהחנות רק אחרי הלידה, במידה ויש צורך כדאי לבדוק אם החנות למוצרי תינוקות מאפשרת לבצע משלוח.

תקציב

יש לתכנן מראש את התקציב לרכישת המיטה. המחיר של מיטות התינוק הינו בטווח רחב של בין 800 ל- 2800 שקלים, תלוי בסוג המיטה, בחירת חומרי הגלם, רמת העיצוב והגימור ועוד. מומלץ לבדוק הצעת מחיר על חדר לתינוק, ניתן למצוא חבילות לידה משתלמות במיוחד הכוללות גם עגלה לתינוק עם אמבטיה וסל קל.

כמו כן מומלץ לבדוק מה כל חבילת לידה כוללת. ישנן חבילות לידה הכוללות מלבד הריהוט, גם סט מצעים, שמיכה לתינוק, מגן ראש, מזרון אורתופדי איכותי. ניתן למצוא גם חבילות לידה המכילות את כל הציוד הדרוש לתינוק כולל אמבטיה עם מעמד, מגבת רחצה, מעמד לאמבטיה, מוצרים לתינוק כגון סבון גוף, שמפו, בקבוקי חלב, מוצצים ועוד. במקרים מסוימים חבילת לידה יכולה להיות משתלמת במיוחד מאשר קנייה נפרדת של כל המוצרים לתינוק. מומלץ לערוך רשימה ולבצע השוואה איזו רכישה תהיה כדאית יותר.

כמו כן, ניתן למצוא מבצעים על מיטות לתינוק בכל רשתות למוצרי תינוקות, אפשר לרכוש מיטת תינוק איכותית ופונקציונלית במחירים השווים לכל כיס.

עיצוב חדר התינוק

חדר תינוק צריך להיות מעוצב בצבעים בהירים, עליו להשרות אווירה נעימה לתינוק. שלב עיצוב חדר התינוק הינו מרגש ומשמח במיוחד עבור ההורים. על מנת לקבל רעיונות וטיפים לעיצוב חדר התינוק, מומלץ לעיין במגזינים לעיצוב הבית, או להיכנס לאתרי אינטרנט שמספקים רעיונות לעיצובים מרהיבים.

חשוב לייצר עבור התינוק מרחב נעים ונוח, לא מומלץ לייצר עומס של גירויים, מומלץ ללכת על קו עיצוב נקי, בחירה בשני צבעים ולא יותר מכך. כדאי לבחור בשילוב של דוגמאות, למשל ניתן להתאים טפט לחדר התינוק בצבעים בהירים כגון צבעי פסטל. צבעים כגון תכלת לבנים או ורוד וצהוב לבנות. מומלץ לא להעמיס ריהוט בחדר התינוק, אלא לבחור בריהוט מינימלי כך שיהיה מספיק מקום לביגוד, צעצועים ומקום שניתן לחתל את התינוק.

חשוב לדעת שעם התפתחות התינוק, הצרכים שלו משתנים ואז יש צורך לפנות מקום כדי להכניס ריהוט חדש ולשדרג את מראה החדר בהתאם לגיל ולצורך של התינוק. הריהוט ההכרחי בשלב ההתחלתי הוא מיטת תינוק, ארון בגדים ושידת החתלה לתינוק. כמו כן מומלץ להכין שידה או כוורת כדי לאחסן את הצעצועים של התינוק. מומלץ לתכנן את המיקום של הריהוט בחדר, כך שיהיה נוח להורים ולתינוק. התינוק זקוק לשינה טובה ואיכותית, על מנת להקנות לו אזור שבו הוא ירגיש בטוח, כדאי להצמיד את המיטה לקיר באזור של הראש, כדי לספק לו תחושת ביטחון.

כיום ישנן דרכים רבות לעיצוב חדר התינוק, בחירה במיטת תינוק מעוצבת, שדרוג עיצוב החדר על ידי הוספת מדבקות קיר, טפטים, איורים, ניתן גם להציב כורסת הנקה בחדר התינוק לנוחות האם, אפשר לשלב בעיצוב כריות צבעוניות. בנוסף לכך גם הצעצועים נחשב לפריט עיצובי בפני עצמו ויכולים להוסיף הרבה צבעוניות לחדר.

אחריות על המוצרים

מומלץ לבחור בריהוט שאינו מכיל חומרים מסוכנים או רעילים, יש לבדוק זאת טרם הרכישה. כמו כן יש לברר האם מקבלים תעודת אחריות על המוצרים השונים, מהי כוללת ומה תוקפה.

אולי תתעניין גם ב:

ישנן דרכים שונות לחפש מיטה לתינוק. החל מעמידה בתו התקן, חומרי גלם איכותיים, איכות המזרן ועד התקציב הרלוונטי – היבטים אלו ואחרים יסייעו לכם בעת החיפוש אחר המוצר הרלוונטי. מתכננים את החדר לתינוק? ברצונכם להתחיל בבחירת מיטה איכותית מהמעלה הראשונה? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם החנות לה בבה. צוות עובדי החנות יסייעו לכם שלב אחר שלב – החל מבחירת המוצרים ועד המשלוח שלהם לכתובת הרלוונטית. זאת ועוד, תוך סטנדרט עבודה מהמעלה הראשונה ויחס אישי לקהל הלקוחות.

מיטה לתינוק – לקחת בחשבון מספר דגשים

אין רגע משמח יותר מהשלב בו מצטרף תינוק יקר ואוהב למשפחה. במקביל להתרגשות הרבה, חשוב לא פחות לתכנן את הצעדים הבאים ואת הכניסה שלו לחיינו. וזאת, כאשר עיצוב חדר התינוק הינו אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר. כמו כן, חשוב להדגיש כי תהליך עבודה זה מתבסס על מספר דגשים – כאשר החיפוש אחר המיטה האיכותית והבטיחותית ביותר משמשת כחלק בלתי נפרד מכך.

אין ספק, תינוקות קטנים מעבירים זמן רב במיטה – בייחוד לאורך החודשים הראשונים לחייהם. לאור כל זאת, יש לקנות עבורם מיטה מהמעלה הראשונה. מחפשים גם אתם מוצר זה עבור התינוק שלכם? מתלבטים מהיכן להתחיל? בראש ובראשונה, על המיטה להיות נוחה. לצד היבט הנוחות, חשוב לא פחות ואף יותר שהמיטה תעמוד בתו התקן הישראלי.

מעבר לכל זאת, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים נוספים; דגשים המתייחסים, בין היתר, אל הגודל של מיטת התינוק. בין אם מדובר בחלל קטן או גדול, על המיטה החדשה המיועדת לתינוק להתאים לגודל החדר שלו. כמו כן, על המיטה להיות יציבה כמו גם לכלול מזרן איכותי וקשיח – אשר ימנע את הסיכוי לחנק.

מיטה לתינוק בן שנה – לשנת לילה איכותית

בחירת המיטה עבור התינוק מושפעת ממגוון פרמטרים ודגשים. החל מיציבות המיטה, המזרן, הגודל, עמידה בתקנים המחמירים וכן הלאה – היבטים אלו ואחרים יסייעו לבטיחותו של התינוק כמו גם לשנת לילה איכותית. בהתאם, כדי לקבל את המענה המקיף והאיכותי ביותר בתחום, יש לפנות אל החנות לה בבה.

מיטת תינוקות

בחודשים הראשונים לחייהם, תינוקות ישנים בין 13 ל-17 שעות. על-מנת שהם אכן יוכלו לישון בנוחות ובנחת, וכך גם להורים יהיה זמן פנוי לשאר המטלות וגם לעצמם, חשוב מאוד שהמיטה תהיה איכותית. בנוסף, מיטת התינוק היא אחד הפריטים הבולטים ביותר בחדר, ולכן גם ההיבט האסתטי הוא בעל משקל משמעותי בהחלטה. בלה בבה תמצאו מגוון רחב מאוד של דגמים, כך שתוכלו לבחור מיטה לתינוק שהיא גם עמידה, גם נוחה וגם יפה. אם תזדקקו לעזרה, נשות ואנשי הצוות המנוסים ישמחו להקשיב לכם, להבין איך לספק מענה מלא לצרכים שלכם – ולהמליץ על מיטה אידיאלית.

מה חשוב לבחון כשבוחרים מיטה לתינוק?

  • עמידה בתקנים העדכניים – פרמטר שאסור להתפשר עליו. כך למשל כשקונים מיטה תקנית אפשר לדעת בוודאות שהצבעים שלה לא מכילים כימיקלים בעייתיים.
  • גובה מתכוונן – כדי שאפשר יהיה להתאים אותו לשלבי ההתפתחות השונים של התינוק או התינוקת.
  • מיטה שהיא גם עריסה – חלק מהדגמים של המיטות לתינוקות הם למעשה מוצר רב שימושי: גם עריסה לחודשי החיים הראשונים, גם מיטה וגם מיטת מעבר, כך שגם כשהפעוט כבר נכנס למיטה ויוצא ממנה באופן עצמאי ניתן להמשיך להשתמש באותו רהיט.
  • עיצוב – כאמור גם למראה של המיטה יש השפעה על הנחת ממנה. כדאי לקחת בחשבון גם את המיקום שמיועד למיטה (אגב, מומלץ לא למקם אותה צמוד לחלון או לקיר חיצוני, וכן רחוק יחסית מהדלת – כך שהתינוק או התינוקת ייחשפו מעט ככל האפשר לרעשים, קור, חום וכו’).

מיטה לתינוק בן שנה במחיר משתלם

מציאת מיטה לתינוק שתהיה גם בטיחותית, גם נוחה לתפעול, גם שובת לב וגם לא יקרה מדי היא אתגר לא פשוט – אלא אם כן תגיעו ללה בבה. אצלנו בחנות (וגם באתר) ממתין לכם מבחר רחב של מיטות תינוק איכותיות, כולן עם אחריות ארוכת טווח ובמחירים הוגנים ואפילו נמוכים. עובדי לה בבה אמונים על הושטת עזרה לכל מי שזקוק לייעוץ מותאם אישית בדרך לבחירה האופטימלית, ובאופן כללי השירות שלנו קשוב, סבלני ולבבי. בנוסף אנחנו מתחייבים על הובלה תוך זמן קצר.

מיטה מעבר לתינוקות

את שלושת החודשים הראשונים לחייו, מעביר התינוק בעריסה כשהוא ישן. אחר כך הוא צריך מיטה, שתשמש אותו לשנים הראשונות והיא צריכה להיות כמובן נוחה ופרקטית בשבילו ובשביל ההורים. מיטה לתינוק היא רהיט שצריך להקדיש לו מחשבה רבה לפני שבוחרים, כי הוא הוצאה לא מבוטלת וכי הוא אמור לשמש לזמן רב ולא פעם גם בשביל האחים שיגיעו בהמשך. אתם חייבים לקנות מיטה בחנות שאתם סומכים עליה ואין כמו “לה בבה” בשביל לדעת שעושים את הבחירה הנכונה. אז קדימה, למה אתם מחכים?

בחירת מיטה לתינוק – דברים חשובים

בבואכם למצוא מיטה לתינוק שלכם, יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון. הדבר הראשון הוא האפשרות לכוונן את הגובה של המיטה. הילד גדל כל הזמן ויש צורך לשנות את הגובה כדי שהוא לא יוכל לצאת לבד מהמיטה וחלילה ליפול, ולכן חשוב לוודא את זה. פעולת ההגבהה וההנמכה חשוב שתתבצע בשלבים וכדאי לוודא שיש את המנגנון הזה.

בנוסף, מיטה לתינוק אמורה להיות פונקציונאלית, כזו שניתן לנייד ממקום למקום בחדר כמו גם כזו שאפשר לפרק ולהרכיב בקלות יחסית כדי שאפשר יהיה לשמור עליה בקלות לילדים הבאים. אבל מעל לכל, היא צריכה להיות בטיחותית ובטיחותית זה לא רק שהמוכר אומר לכם אלא שיש לה אישורים לתקני הבטיחות המחמירים הדרושים. לא משנה כמה היא תהיה מתאימה ויפה, היא צריכה להיות קודם כל כזו שתומכת בבטיחותו של התינוק.

לקנות את הטוב ביותר לתינוק שלכם

אם אתם מחפשים מיטה לתינוק, אתם לא יכולים להתפשר על אף אחד מהדברים שהוזכרו כאן. אתם צריכים לבחור את החנות הטובה ביותר זו שאתם יכולים לסמוך עליה, כדי שתעשו את הקנייה הנכונה ואין כמו “לה בבה” בשביל להיות בידיים הטובות ביותר.

ב"לה בבה" תוכלו לבחור את כל האביזרים הדרושים לכם לתינוק או לילד והכל באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. תקבלו אחריות על מה שאתם רוכשים ותדעו שעשיתם קנייה משתלמת במיוחד.

חייגו אלינו למספר 04-8734472 וקבלו את כל המידע שאתם צריכים בשביל לקנות את הטוב ביותר לילד שלכם.

 

 

תוצאות: 99 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: מיטה לתינוק
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy