הוסף לעגלה

עריסות/אמבטיות לעגלה

עגלה לשלישיה

אם אתם מצפים ללידת תאומים או שלישייה ודאי כבר הכנתם את רשימת הציוד הנדרשת, במיוחד לשלבים הראשונים. אחת הרכישות החשובות והפרקטיות ביותר היא רכישת עגלה לתאומים או שלישייה. על מנת לבחור עגלה מתוך מגוון רחב של עגלות תינוק לשלישייה, ישנם כמה פרמטרים חשובים שיש לבדוק טרם הרכישה.

  • ניתן לבחור עגלה שבה המושבים מותקנים בטור (עגלת רכבת) או לרוחב. לכל אחת מן העגלות יש יתרונות וחסרונות, כמו כן מומלץ לבדוק את סביבת המגורים כדי להחליט איזו עגלה תתאים. אם יש מעלית, ייתכן שלא תהיה אפשרות להתנייד עם העגלה מחוץ לבית והיא תיאלץ להישאר ברכב או בכניסה לבניין המגורים.
  • יש לבדוק את המשקל והגובה של העגלה. עגלה ששוקלת מעל 14 ק"ג לא תהיה נוחה ולכן חשוב לבדוק גם את התפעול שלה, עגל מסורבלת מידיי לא תתאים עבורכם ולכן מומלץ להתנסות בקיפול ואחסון של העגלה טרם הרכישה. כמו כן חשוב לוודא שמלאכת הקיפול של העגלה והוצאת הגלגלים במידת הצורך לא תהיה מסורבלת ולא תגזול זמן.
  • מומלץ לבדוק האם העגלה מאפשרת גמישות בצורת הישיבה ובהתקנת המושבים. יש עגלות שבהם המושב מתכוונן באופן שבו פני התינוק מופנים לכיוון הנוף או מופנים לאימו. כמו כן חשוב לוודא שיש אפשרות להשכיב את המושבים של העגלה בזווית המאפשרת לתינוק לישון בנוחות ובבטחה. כמו כן ישנן עגלות המתאימות לתינוק מגיל לידה.
  • כדאי להתייעץ עם המוכרים בחנות למוצרי תינוקות לגבי העגלה שתתאים לצרכים שלכם ושל ילדכם.
  • מומלץ לבדוק האם עגלת השלישייה שבחרתם עומדת בתו תקן בטיחות. כמו כן יש לוודא שהחנות מספקת אחריות יצרן על העגלה.

אולי תתעניין גם ב:

לה בבה היא חנות למוצרי תינוקות בצפון, בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי תינוקות ממותגים ישראליים ובינלאומיים. כמו כן לה בבה משווקים ריהוט לחדר הילדים כגון מיטות תינוק, שידות החתלה, חבילות לידה משתלמות, עגלות, טיולונים וסלקלים, מנשאים, צעצועים, מוצרי היגיינה לתינוק ועוד. כמו כן צוות העובדים בחנות ישמח לתת הדרכה והכוונה ללקוחות. מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה.

תוצאות: 24 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: עריסות/אמבטיות לעגלה
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy