הוסף לעגלה

כסא בטיחות לרכב

הגנה על ילדכם היא אחת מהדרכים הרבות להגיד “אני אוהב/ת אותך”! השימוש בכיסא בטיחות או בבוסטר הינה מחות אהבה פשוטה ויומיומית שצריכה להפוך לדבר שגרתי בדיוק כמו לשרוך את שרוכי נעליו  של ילדכם. העיצוב המיוחד והמבנה של כיסא הבטיחות מבטיח לילד היושב בו הגנה מקסימאלית במקרה של תאונת דרכים או אירוע מכל סוג שהוא. כל פרט בכיסא הבטיחות מותאם להעברה בטיחותית של התינוק ממקום למקום בהיותו ברכב. שלד כיסא הבטיחות מותאמת לגודל התינוק, רצועות הבטיחות המובנות במושב מגנות על התינוקות הקטנים, ומנגנוני ההגנה המיוחדים מבטיחים הגנה מקסימאלית במקרים של התנגשות צדדית. באתרנו תמצאו בוסטרים וכיסאות בטיחות באיכות גבוהה ביותר וממגוון חברות שמבטיחות איכות ואת בטיחות ילדכם.

כיצד תבחרו כסא בטיחות לרכב? התינוק שלנו הוא האוצר שלנו, בכך אין כל ספק. בהתאם, כדי שנוכל לשמור על בטיחותו ולמנוע ככל הניתן תאונות, יש להתכונן לכך – ולרכוש את מלוא הציוד הרלוונטי; ציוד הכולל, בין היתר, מוצרי בטיחות שונים לרכב. החל מכסאות בטיחות, בוסטרים ועד סל קל, כדי שגם אתם תוכלו לשמור על ביטחונם האישי של ילדיכם, יש לפנות אל החנות לה בבה ולהתרשם לטובה מההיצע שלה. חנות זו מתמחה במגוון מוצרים לתינוקות בשלל קטגוריות. כמו כן, צוות עובדי החנות יענה על שאלותיכם, יתאים את המוצר הרלוונטי לצרכים שלכם וכמובן – יספק על כך אחריות.

כסא בטיחות לרכב – לבחור במוצר איכותי

כולנו בטוחים שנהיה ההיפך הגמור מההורים שלנו כאשר ייוולדו לנו ילדים משל עצמנו. עם זאת, כאשר הרגע מגיע ואנו הופכים להורים, נדמה כי הדאגה לדור הבא הולכת ומתעצמת. במילים אחרות, אנו נעשה הכול כדי לשמור על בטיחותם של ילדינו הקטנים. וזאת, תוך חיפוש אחר הציוד הרלוונטי. נוהגים לנסוע ברכב שלכם לעיתים קרובות? מתכננים לקחת את התינוק יחד אתכם בנסיעה הבאה? כדי לוודא שהנסיעה תתנהל על מי מנוחות, יש לרכוש למשל כסא בטיחות לרכב.

בבואכם לחפש אחר כסא חשוב זה, יש לפנות אל חנות מקצועית המתמחה בכך ולהתייעץ עם עובדיה. לאורך שיתוף פעולה זה, יהיה עליכם לשאול מספר שאלות חשובות. כמו מה למשל?

  • האם הכסא עומד בתו התקן של מכון התקנים הישראלי?
  • מהו תאריך הייצור של הכסא?
  • האם הוא כולל בסיס באמצעותו ניתן יהיה לחבר את הכסא למושב הרכב?
  • האם מוצר זה עומד בתקציב שיש ברשותכם?

כסא בטיחות לרכב – רכישת הציוד הרלוונטי אונליין

החל מבסיס הכסא, הנוחות שלו, הבטיחות והעלויות – כדי שגם אתם תוכלו לוודא כי לא נגרם דבר לתינוקכם בעת הנסיעה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם החנות לה בבה. חנות זו מציעה מגוון מוצרים איכותיים לתינוקות אותם ניתן לרכוש אונליין באופן מאובטח.

כסא בטיחות לתינוק

נסיעה עלולה להיות אירוע מסוכן עבור תינוקות ופעוטות, גם בלי שתתרחש חלילה תאונה. למעשה אפילו בלימת חירום עלולה לגרום לנזק חמור לגוף הרך והשברירי כל כך – ולכן חובה להצטייד בכסא הבטיחות הטוב ביותר שיש. גם מבחינה כלכלית כדאי להקדיש תשומת לב לבחירה של כסא בטיחות, שמהווה מוצר לא זול וגם כזה שאמור לשמש את המשפחה למשך שנים רבות. עוד כדאי לדעת שההמלצות העדכניות הן לחגור את התינוק נגד כיוון הנסיעה גם כשהוא כבר גדל ולמעשה עד שהוא עובר להשתמש בבוסטר. בכל מקרה, בלה בבה תמצאו את הדגמים המתקדמים ביותר של כסאות הבטיחות של היצרניות המובילות בעולם.

למה חשוב לשים לב כשבוחרים כסא בטיחות?

  • הגנה מלאה גם מפני תאונות צד – המטרה העיקרית של כסא הבטיחות היא למנוע מצב שבו התינוק חווה טלטלה עזה כשהגוף שלו ממשיך קדימה עם כיוון הנסיעה בזמן בלימת חירום. יחד עם זאת חשוב לוודא שהכסא מגן עליו גם מפני פגיעות צידיות.
  • אפשרויות כוונון הכסא – ככל שיש יותר אפשרויות לכוונן את המושב ואת משענת הראש, כך מובטחת לכם נוחות מרבית במהלך כל נסיעה.
  • יישומון שמתריע במקרה של בעיה – ישנם דגמים מתקדמים של כסאות בטיחות שמגיעים עם יישומונים שמספקים התרעה כשהתינוק יוצא מהמושב, כשחום הגוף שלו עולה ואפילו במקרים שבהם הוא נשכח ברכב.
  • כסא שהוא גם בוסטר – דגמים שניתן להשתמש בהם במשך כ-10 שנים.
  • יצרנית – כשמעדיפים מותג מוכר ומוערך כמו סייבקס (Cybex), אוונפלו (Evenflo) וגראקו (Graco) מובטחות לכם אמינות מרבית ועמידות גבוהה.

כסא בטיחות מומלץ – הייעוץ שמבטיח בחירה מדויקת

החשיבות העצומה של בחירת כסא בטיחות נכון מחייבת התעמקות בתחום. הצוות המיומן של לה בבה ישמח להקשיב לצרכים הספציפיים שלכם ולמאפייני השימוש ברכב, להבין מה מסגרת התקציב שלכם – ועל הבסיס הזה לספק לכם המלצות לכסאות האופטימליים. העזרה להורים המתלבטים ניתנת בסבלנות מרבית ומתוך מחויבות מלאה לספק מענה מלא לכל צורך. המחירים הנוחים של כסאות הבטיחות שתמצאו בחנות ובאתר שלנו מאפשרים לכל הורה להגיע לדגם בטוח ונוח במיוחד – ובהתאם לצאת לנסיעות המשפחתיות בראש שקט באמת.

כסא תינוק לרכב

השמירה על שלום התינוקות ובריאותם היא המשימה הראשונית והחשובה ביותר של כל הורה. בפרט חשוב להגן עליהם בזמן הנסיעה ברכב המשפחתי, וההתקן שמיועד לכך הוא כמובן כסא הבטיחות. כסא בטיחות מיועד לתינוקות ופעוטות עד גיל 3. כשהם קטנים – עד למשקל של 9 ק"ג – יש להושיב את התינוקות נגד כיוון הנסיעה. לאחר מכן ניתן להושיב אותם גם עם כיוון הנסיעה, אם כי מומחים רבים ממליצים להמשיך עם הישיבה נגד הכיוון כל עוד הפעוט משתמש בכסא בטיחות. בכל מקרה, בחירת כסא בטיחות לרכב מחייבת כמובן אחריות רבה מצד ההורים. עמידה בתקנים עדכניים היא חובה, ורצוי גם לוודא שמדובר במוצר עמיד שמספק לא “רק” ביטחון אלא גם נוחות. בלה בבה תמצאו מגוון רחב של כסאות בטיחות של מיטב היצרניות.

מושב בטיחות לרכב – דגמים נבחרים

  • כסא Every Stage של אוונפלו – דגם ייחודי שכולל גם Sensor Safe – יישום רב תועלת שמספק בזמן אמת מידע על מצב התינוק. אם למשל התינוק לא זז זמן רב מדי, תתקבל מיד התראה, וכך גם במקרים שבהם חום הגוף שלו עולה או אם הוא יוצא מהמושב.
  • כסא Sirona של סייבקס – גם כסא זה כולל יישום מהסוג הנ"ל, שיודע להתריע גם במקרים שבהם התינוק או התינוקת נשכחים ברכב. מאפיינים בולטים נוספים של כסא בטיחות זה הם 12 מצבים למשענת הראש ו-10 מצבי ישיבה/שכיבה של המושב עצמו.
  • כסא Recline N Ride של Graco – כסא בטיחות שהוא גם בוסטר, כך שהוא ישמש את הילד/ה עד גיל 10. רצועות פנימיות, 5 נקודות עיגון ואבזם ייעודי מבטיחים שהפעוט לא יוציא ידיים מהחגורות, ו-4 מצבי שכיבה/ישיבה מאפשרים התאמה נכונה בכל נסיעה ובכל גיל.

מושב בטיחות לתינוק במחיר הוגן

בחירת כסא בטיחות לרכב מחייבת כאמור בדיקה של פרמטרים רבים. נשות ואנשי המקצוע המנוסים של לה בבה יעזרו להם להבין מהו הדגם האופטימלי עבורכם, על סמך כל הנתונים הרלוונטיים. המגוון הרחב של כסאות הבטיחות שאנחנו משווקים מבטיח מענה מדויק לכל הצרכים, בכל מסגרת תקציב שהיא, ועם אחריות מלאה על הכסא.

כיסא בטיחות לרכב

אין הורה שלא רואה לפעמים חדשות בהם מדברים על תאונה עם מעורבות של ילדים שלא מתחלחל. זה הרי הסיוט של כל אחד ואין מי שלא רוצה את הטוב והבטוח ביותר בשביל הילד שלו, והוא מוכן לעשות בשביל זה כל מה שצריך. אז צריך קודם כל לנהוג בזהירות ולא לעשות שטויות על הכביש, אבל צריך לא פחות לדאוג לאמצעי בטיחות איכותיים. בכל מה שנוגע לרכב ולילדים, כסא בטיחות לרכב יכול להיות ההבדל בין נס גדול לבין אסון גדול. ב"לה בבה" תמצאו כסאות איכותיים ונוחים שיתאימו לכם.

לא רק כיסא בטיחות לרכב

אם אתם מחפשים כסא בטיחות לרכב חשוב שתדעו שבלק מהדגמים שיש היום יש פונקציות מתקדמות. מהן אותן פונקציות מתקדמות? לדוגמא, מערכת התראה להורה של הילד, התראה שהילד קם מהכיסא (במידה והוא פתח את הסגירה) שהוא מעלה חום גוף ואול הכי חשוב, שהוא נשכח ברכב. יש אפליקציות ייעודיות שמספקות את ההתרעה ובסופו של דבר הכיסא הוא הרבה מעבר לבטיחות בנסיעה עצמה.

מה חשוב כשמחפשים אחר כסא בטיחות לרכב? חשוב שהוא יהיה נוח להורה וכמובן לילד עצמו. הוא צריך להיות כזה שיהיה קל לחבר אותו על מנת שהילד יהיה בטוח, וכדאי שיהיה לו בסיס שמתחבר באופן קבוע ככה שכל מה שיהיה דרוש הוא לחבר את הכיסא כשצריך אותו. כדאי שהוא יהיה תכוונן כדי שניתן יהיה לכוון את המושב ואת משענת הראש על מנת שהנסיעה תעבור בנוחות לילד, והכי חשוב – שהכיסא יעמוד בכל התקנים הרלוונטיים, כולל אלו הישראלים.

כסא בטיחות – לבחור את החנות הנכונה

אם אתם מחפשים כסא בטיחות לרכב, אתם צריכים לבחור את החנות הטובה ביותר בתחום. זו צריכה להיות חנות עם וותק וניסיון, חנות שיש בה מגוון של כסאות בטיחות ושהיא מוכרת גם מוצרים אחרים רלוונטיים, כך שתוכלו לקנות את הכול במקום אחד. עם one stop shop כמו “לה בבה” אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים, יכולים לדעת בוודאות שתקנו את המוצר הטוב ביותר.

חייגו כבר עכשיו למספר 04-8734472 ואתם בדרך לרכישה המיטבית בשבילכם.

 

כיסאות בטיחות לתינוק

לפעמים, רגע לפני שאנחנו הולכים לישון אנחנו מסתכלים על הילדים בפעם האחרונה (בשאיפה) עד לבוקר. זה הזמן בו רואים את הפנים המלאכיות שלהם, את הגוף הקטן והחלש ונשבעים שנעשה הכול על מנת לשמור עליהם. שמירה על תינוק שרק הגיח לאוויר העולם היא לא רק בבית, עם מיטה בטוחה, בייביסנס ועוד פריטים אחרים שיש בבית שצריכים להיות בטוחים. שמירה מקסימלית עליו זה אומר בכל מקום וכשזה נוגע לרכב צריך כמובן לרכוש כסא בטיחות לתינוק באיכות הגבוהה ביותר. איפה מוצאים כסאות כאלו? רק ב"לה בבה" – החנות המובילה בישראל בתחום.

כסא בטיחות לתינוק לשמירה על בריאותו וחייו

על כסא בטיחות לתינוק לא מתפשרים. אם חברים הציעו לכם את כיסא הבטיחות שהם השתמשו בו לילד שלהם לפני 15 שנה, תגידו להם תודה ותסרבו בנימוס. כסא בטיחות כזה צריך להיות עם תוקף וצריך להיות עם תאריך ייצור לא ישן מידי. הוא צריך להיות עם מערכת רצועות שעומדת בכל התקנים והוא צריך להיות כזה שאפשר לכוונן על מנת שניתן יהיה להניח את התינוק במצב שיהיה הכי נוח בשבילו כי אם לא, כולם יסבלו.

כסא בטיחות לתינוק עם אפליקציה ייעודית יכול להיות כזה שיפתור עניין נוסף. יש לצערנו בשנים האחרונות לא מעט מקרים בהם ילדים נשכחו ברכב בחום הלוהט, ויש היום טכנולוגיות שונות שמסייעות אבל אין כמו כיסא בטיחות שמתריע להורים באמצעות אפליקציה שהם שכחו את הילד והם צריכים לחזור ולהוציא אותו במהירות.

כסא בטיחות – לבחור את הטוב ביותר בחנות הטובה ביותר!

בבואכם לקנות כסא בטיחות לתינוק אתם צריכים קודם כל לדעת ממי אתם קונים. אתם צריכים לדעת שאתם קונים מחנות אמינה שמוכרת לכם רק מוצרים עם תו תקן ובאיכות הראויה ובמילים אחרות, אתם צריכים לבחור את “לה בבה” – החנות המובילה בישראל בתחום. יש בה את כל מה שאתם צריכים לילד ולתינוק, והכל במחירים שיכולים להדהים אתכם.

רוצים לדעת יותר? צרו קשר עוד היום במספר 04-8734472 וצוות החנות ישמח לסייע לכם ולענות לכם על כל שאלה שיש לכם.

כסא בטיחות לתינוק מומלץ

כשילד חדש במשפחה מגיח לעולם ובעיקר כשזה ילד ראשון, יש לא מעט קניות שצריך לעשות. צריך לקנות ביגוד מתאים וצריך לדאוג לעריסה, לבייביסנס ומה לא… אבל בשביל לנייד את הילד ממקום למקום ולא רק לטווחים קצרים, צריך כסא בטיחות איכותי ונוח ובעיקר בטיחותי. כסא בטיחות מומלץ הוא כזה שעומד בכל מיני קריטריונים, קריטריונים שקבעו לא מעט מומחים בתחום כדי שאתם תוכלו להיות רגועים. ב"לה בבה" תוכלו למצוא את הכיסא המומלץ בשבילכם, זה שתוכלו לסמוך עליו שישמור על הילד שלכם בעת הנסיעה.

מהו כסא בטיחות מומלץ?

אז מהו אותו כסא בטיחות מומלץ שכל הורה מחפש? קודם כל זהו כיסא שהוא של חברה מוכרת, של מותג שיש לו כבר מוניטין חיובי בשוק. אז נכון שמותגים עולים יותר אבל מה לעשות, זה שהם מותג גם מחייב אותם לשמור על רמת איכות גבוהה. כיסא מומלץ הוא כיסא שעומד בכל התקנים לאחר שעמד בכל המבחנים הרלוונטיים, כיסא שאתם יכולים לפרק ולהרכיב בקלות והחיים שלכם לא יהיו קשים יותר בגללו.

כסא בטיחות מומלץ הוא גם כיסא שקל לתחזק אותו. מה זה אומר? זה אומר שהוא צריך להיות כמובן נוח לילד עם הבדים המתאימים, והוא צריך להיות גם כזה שקל מאוד לפרק את הבדים הללו כדי שניתן יהיה לכבס אותם. הילד או התינוק צריכים להרגיש שהם נמצאים על כיסא נקי ונעים ובשביל שזה אכן יקרה, הוא צריך להיות קל לפירות ולהרכבה.

על כיסא בטיחות לא מתפשרים!

כשילד מגיח לאוויר העולם, ההורים מוציאים עליו לא מעט כסף. הם צריכים לכלכל את צעדיהם ולהיות מחושבים על מנת לא “לפשוט את הרגל” אבל בכל מה שנוגע לבטיחות הילד אין פשרות. כמה שצריך להוציא מוציאים וחוסכים במקומות אחרים. אם אתם מחפשים כסא בטיחות מומלץ כדאי לכם לפנות לחנות “לה בבה”, החנות המובילה בישראל שתשמח לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה בכל מה שנוגע לכיסא בטיחות כמו גם למוצרים אחרים.

צרו קשר כבר עכשיו במספר 04-8734472 ואתם בדרך לעשות את הקנייה הנכונה והבטוחה ביותר!

כיסא בטיחות

הילדים שלנו הם הדבר היקר לנו יותר מכל, אלו שאנו עושים הכול עבורם יום ולילה. הבטיחות שלהם היא משהו שאף אחד מאיתנו לא ישחק איתו ובכל מה שנוגע לנסיעה ברכב, כסא בטיחות איכותי וכזה שעומד בכל התקנים הוא משהו שאין מה להתפשר עליו. בשביל למצוא את הכיסא הטוב ביותר עבור הילד שלכם, בשביל להיות רגועים ולצאת לנסיעה בלי חששות, אתם צריכים את “לה בבה” – החנות המומחית בישראל בתחום שתסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות.

כסא בטיחות שעונה על כל הדרישות הרלוונטיות

למה צריך כסא בטיחות לילד זה משהו שכנראה לא צריך להסביר. מספיק לפתוח עיתונים או לגלוש באתרי חדשות בשביל להבין מה יכולה להיות התוצאה אם קורית תאונה והילד לא חגור כמו שצריך או לא יושב על כיסא תקני. כיסא כזה אומנם יעלה כמה מאות שקלים אבל הבטיחות של הילד היא מעל לכל. לא משחקים איתה ולא חוסכים עליה.

אז איך בוחרים כסא בטיחות בצורה נכונה? קודם כל בוחרים כיסא שעומד בתו התקן הישראלי. מעבר לכך, חשוב לבדוק גם מה תאריך הייצור שלו כי מה לעשות, הזמן עושה את שלו ואם זה כיסא ישן מאוד לא כדאי לקחת את הסיכון ולבדוק את החוזק שלו. צריך לבדוק אם יש לו גם בוסטר כדי שהוא יהיה שימושי שנים רבות, וכדאי שיהיה אפשר גם לכוונן אותו בכדי שיהיה קל יותר לילד בנסיעה, שהוא יישב בנוחות רבה יותר.

לא קונים מכל אחד!

אם אתם מחפשים כסא בטיחות לילד שלכם אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר. יש חנויות רבות ויש מבצעים כאלו ואחרים ואסור לכם להתפתות למחיר שאולי יסכן את הילד שלכם. אתם צריכים לבחור חנות עם ניסיון רב וכזו שעובד עם הספרים הנכונים, חנות שמוכרת רק ציוד איכותי וכזה שעומד בכל תקני הבטיחות הדרושים.

תוצאות: 73 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: כסא בטיחות לרכב
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy