הוסף לעגלה

חבילות לידה

 

מדריך לרכישת חבילת לידה – איך להכין רשימת ציוד לתינוק

אתם מצפים בהתרגשות להולדת התינוק, חושבים על הציוד שתצטרכו לרכוש, אך מרגישים מבולבלים? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן! מהם המוצרים ההכרחיים לאחר הלידה ומה התינוק שלכם צריך בשלבים הראשונים. מומלץ להזמין את חבילת הלידה טרם הולדת התינוק, תוכלו להזמין את החבילה ולאסוף את המוצרים מהחנות אחרי הלידה.

ערכת לידה

עיצוב חדר התינוק כרוך בהתלבטויות שונות כגון איזה ריהוט כדאי לקנות בשלב הראשון. כדאי ליצור לתינוק סביבה נעימה ונוחה. טרם רכישת חבילת הלידה מומלץ לחשוב על צבעים וסגנון ריהוט שתרצו להתאים לחדר התינוק. מומלץ לרכוש מיטת תינוק ולא עריסה בשלב הראשון, מכיוון שעריסה מתאימה למשך שלושה חודשים בלבד. ניתן להשכיר עריסה מחנות למוצרי תינוקות או מעמותה המספקת את השירות. מיטת תינוק תשרת את ילדכם לטווח ארוך יותר ולכן כדאי להשקיע ברכישת מיטה שעשויה מחומרי גלם איכותיים, המיטה צריכה להיות עמידה לאורך זמן ועליה לעמוד בתקני בטיחות מחמירים.

בנוסף למיטת התינוק מומלץ לרכוש שידת החתלה שנועדה לצורך החתלת התינוק ולצורך אחסון של מוצרים לתינוק, כגון טיטולים, מגבונים, משחת החתלה, מוצרי טיפוח ועוד. בחרו במזרן אורטופדי למיטה, כדאי לבחור מזרן איכותי שיהיה נוח לתינוק. בנוסף כדאי לבדוק שערכת הלידה שתרכשו תכיל גם סט מצעים שיכלול מגן ראש, סדין ושמיכה. יש ערכות לידה המכילות שק טיטולים וסל כביסה בהתאם לנוחיותכם, תוכלו לרכוש אותם בנפרד או כחלק מהערכה.  

מומלץ לרכוש ארון בגדים לתינוק הוא ישמש את ילדכם לטווח ארוך, לכן כדאי לקנות ארון בגדים שהתכולה שלו תאפשר אחסון של בגדי הקיץ, בגדי החורף וציוד נוסף של התינוק. כדאי לבצע סקירה לגבי מחירי חבילות הלידה לפני הרכישה, תוכלו למצוא חבילת לידה זולה במיוחד המתאימה לתקציב שלכם.

ציוד ואביזרי האכלה לתינוק

כדאי לרכוש לתינוק בקבוקי האכלה, מחלק מנות, מברשת לניקוי בקבוקים ומוצצים. בשלב הראשון התינוק יונק מבקבוק של בית החולים, אם ראיתם שהתינוק אכן יונק ממנו בצורה טובה, כדאי לרכוש בקבוקים עם פטמה דומה עד כמה שניתן לבקבוק מבית החולים, כדאי שהבקבוקים יהיו שקופים כך שניתן לראות שאריות לכלוך. לגבי מוצצים כדאי לנסות שני סוגים של מוצצים כדי להתאים אותו לתינוק. יש לבחור מוצץ לפי גיל התינוק, לפי סוג החומר לטקס או סיליקון, מומלץ לבחור במוצץ גמיש ורך ושיש לו מערכת לשחרור אוויר.

מוצרים לאמבטיה

במסגרת חבילת הלידה שתרכשו עם הולדת התינוק מומלץ לבדוק האם חבילת הלידה כוללת מוצרים לאמבטיה. כדאי לרכוש אמבטיה לתינוק שעומדת על סטנד, האמבטיה צריכה לעמוד בתקני בטיחות, צריך לבדוק את אפשרויות הריקון של האמבטיה, יש אמבטיות עם צינורית או פקק בהתאם לנוחיותכם. חשוב שהאמבטיה תתאים לגובה ההורים כדי שלא תיאלצו להתכופף בזמן שאתם מקלחים את התינוק. מומלץ לרכוש עם האמבטיה מוצר הנקרא “דפני” מדובר על מושב שניתן להניח עליו את התינוק ביציבות ולקלח אותו בקלות רבה. ציוד נוסף שצריך לרכוש הוא שמפו וסבון לתינוק, מברשת לשיער, קוצץ ציפורניים או מספריים, מד חום לאמבטיה, מגבת לתינוק, קרם גוף וצמרונים לאוזניים.

עגלת תינוק

מומלץ לרכוש עגלת תינוק שתענה על הצרכים החשובים לכם ולתינוק. כיום ישנו מגוון רחב של עגלות, ניתן למצוא עגלות שבהן התינוק מופנה כלפי אימו או עגלה שבה התינוק מופנה כלפי הנוף. יש עגלות שמכילות אמבטיה, הן מיועדות לתינוקות קטנים במיוחד עד גיל 4 חודשים, תוכלו לרכוש עגלה ללא אמבטיה שמאפשרת מצב שכיבה מקסימלי. חשוב לוודא שהעגלה נכנסת לתא המטען ברכב. תוכלו לרכוש עגלה במחירים משתלמים, בהתאם לתקציב ולמטרות שלכם. בנוסף לעגלה כדאי לרכוש גם מנשא שבאמצעותו תוכלו לשאת את התינוק עליכם בצורה נוחה ללא צורך בעגלה, מנשא נותן לתינוק תחושת קירבה להורה ומומלץ מאד לשימוש בעיקר בחודשים הראשונים לאחר הלידה. אם בחרתם לרכוש עגלת תינוק כדאי להוסיף תיק החתלה שבו תוכלו לאחסן את כל הציוד הנדרש לתינוק כשאתם יוצאים מהבית, כיום יש מגוון עגלות שמגיעות עם תיק החתלה תואם.

ביגוד וציוד נוסף

בשלב הראשון מומלץ לרכוש כמה חליפות לתינוק, כדאי לרכוש מכנסיים עם רגליות וגופיות ארוכות, כדי לשמור על חום הגוף של התינוק. בנוסף יש צורך בחיתולי טטרא שנועדו לפליטות התינוק, כובע וכפפות ליציאה מבית החולים. ציוד נוסף שכדאי לרכוש אך אינו בגדר חובה, מחמם בקבוקים ומתלה לייבוש בקבוקים, סטריליזטור של בקבוקים הניתן לשימוש במיקרוגל.

כדאי לבצע השוואת מחירים של חבילות הלידה הקיימות, חשוב שתרכשו בשלב הראשון את הציוד הנדרש לכם ועם הזמן תוכלו לעשות השלמה של קניות נוספות. אנחנו ב-לה בבה מציעים ללקוחותינו חבילות לידה במבצע, אז שיהיה לכם במזל טוב, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה או בקשה.

מה כוללת חבילת לידה? הנה, הגיע הרגע המשמח ביותר של כל זוג הורים – הגעתו של התינוק לאוויר העולם. בהתאם, הם יבצעו הכול כדי להקל על תקופת ההסתגלות ולהקנות לרך בשנים את ההתחלה המרשימה והמפתחת ביותר. כיצד? על ידי רכישת מוצרים איכותיים במסגרת חבילת הלידה. חבילות מרשימות אלו תוכלו למצוא בחנות לה בבה. בזכות צוות המומחים של החנות, תוכלו להתאבזר בציוד המקצועי ביותר, בין אם מדובר בעגלות או טיולונים לתינוק, מוצרים לאמבטיה או שמא מדובר בבחירת הריהוט עבור החדר של התינוק – כך תוכלו לעלות על דרך המלך. בשעה טובה!

חבילת לידה: יתרונות רבים

שנים רבות חלמנו על הרגע המיוחל והמרגש ביותר, והנה הוא הגיע סוף סוף: לידת התינוק היקר לנו מכל. לצד ההתרגשות הרבה, על ההורים הטריים לחפש אחר הציוד הרלוונטי ביותר; אביזרים מקצועיים ואיכותיים שיענו על צרכי התינוק על הצד הטוב ביותר.

הורים טריים? מחפשים גם אתם אחר ציוד עבור התינוק שלכם? לעיתים, נדמה כי מדובר בשלב מורכב ומבלבל. עם זאת, כדי להקל על כך יש לפנות אל חנות מקצועית ולבקש סיוע. בזכות יד מכוונת זו ניתן יהיה לקבל את המענה הרלוונטי.

לאורכו של שיתוף פעולה זה, תוכלו להבין אילו מוצרים דרושים לכם ולתינוקכם יותר מהכול – ולרכוש אותם במסגרת חבילת לידה. במילים אחרות, באמצעות פתרון זה תוכלו לבחור את הפריטים הרלוונטיים בטרם התינוק יגיח לאוויר העולם – ולאסוף את החבילה לאחר הלידה.

מתלבטים במה לבחור במסגרת חבילה מומלצת זו? עומדות בפניכם מספר אפשרויות: החל מריהוט לחדרו של התינוק, אביזרי האכלה והנקה, מוצרים שונים לאמבטיה, עגלות וטיולונים לתינוק ועוד – אין ספק שפריטים אלו ואחרים יסייעו לכם.

לקבל את מבוקשכם

מתלבטים כיצד לעצב את חדרו של התינוק? מחפשים אחר ציוד מקצועי לצורך האכלת התינוק והנקתו? לשם כך, מומלץ ליצור קשר עם לה בבה. החל ממבצעים אטרקטיביים, חבילות לידה ייחודיות ועד שירותי משלוחים מומלצים – בזכות מענה מקיף ואיכותי זה תקבלו את מבוקשכם. 

היכן רוכשים חבילות לידה

לידת תינוק היא כמובן התרגשות גדולה. היא מבשרת על התחלה חדשה ונפלאה. אבל כשמתחברים למציאות, יודעים שלידה צפויה דורשת גם לא מעט הכנה וקניות וחלק מהן היא של חבילת לידה שיכולה להיות בווריאציות שונות. מדובר כמובן על הוצאה לא קטנה ולכן היא דורשת בדיקה וחשיבה מקדימה, אבל לפני הכול אתם צריכים חנות טובה לבצע בה את הרכישה. אם אתם מחפשים חנות כזו, “לה בבה” היא החנות אותה אתם מחפשים. אז הנה קצת על החבילות האלו ועל למה לבחור דווקא ב"לה בבה".

מהי חבילת לידה?

יש דברים שלא חייבים לקנות. כך לדוגמא צעצועים שונים שיש בשוק שאפשר לבחור רק כמה ספציפיים מהם. אבל יש ציוד שחייבים ואי אפשר לוותר עליו, ציוד שהוא חבילת לידה. הוא כולל עגלה עם “אמבטיה” כזו שאפשר יהיה לקחת בה את התינוק כבר מיד לאחר הלידה, עגלה שגם הופכת לטיולון שיהיה שימושי בשלב מאוחר יותר. צריך סלקל כדי שאפשר יהיה לקחת את הילד ברכב, כזה שבדרך כלל מתחבר גם לעגלה. צריך מיטה לתינוק ושידת החתלה.

חבילת לידה יכולה לכלות עוד אביזרים שונים אבל אלו העיקריים. מה שחשוב הוא שהיא תהיה איכותית וחזקה, עמידה ובעיקר כזו שכוללת רק אביזרים שעומדים בתקנים הרלוונטיים. צריך לבחור את החנות הנכונה בשביל לקנות בה את החבילה, חנות בה תקבלו אחריות על מה שאתם קונים בעיקר כי מדובר על הוצאה לא קטנה של כמה אלפים.

חבילות לידה לא קונים בכל מקום!

אם אתם צריכים חבילת לידה, כדאי שתדעו ממי אתם קונים. למה? כי כפי שציינו זו הוצאה לא קטנה ואתם לא רוצים ליפול בקניה כזו. אתם צריכים אחריות וצריכים “אבא ואימא” למה שאתם קונים, צריכים לדעת שאתם שומרים על בטיחותו של הילד וצריכים להיות מרוצים. ב"לה בבה" תקבלו את כל אלו ועוד יתרונות רבים אחרים.

מה כוללת ערכת לידה?

מצפים לתינוק חדש? באתר המקוון של לה בבה תוכלו למצוא מגוון שלם של מוצרים ואביזרים לתינוק ובניהם גם חבילת לידה המכילה כבר מראש את כל מה שאתם והבייבי צריכים. אז למה אתם מחכים? היכנסו עוד היום לאתר והתרשמו גם מהמוצרים וגם מהמחירים!

אילו מוצרים תמצאו בערכת לידה?

ראשית חבילת לידה היא חבילה המורכבת גם מאביזרים לתינוק וגם מפריטי ריהוט. כמובן שיש הבדל בין חבילה לחבילה אך בעיקרה היא כוללת את הדברים הבאים: עגלת תינוק הכוללת גם אמבטיה וגם טיולון. בנוסף, חדר מפואר לתינוק שבו יש שידת החתלה, מיטת תינוק מעץ מלא, מזרן אורתופדי, וסט מצעים הכולל: סדין, מגן ראש ושמיכה שעשויים מ-100% כותנה! בנוסף, תקבלו אמבטיה לתינוק, דפני ומעמד, טרמומטר לאמבטיה, שמפו ואל סבון של ד"ר פישר, מגבת קפוצ’ון, סט טיפוח לתינוק הכולל – מסרק ומברשת רכה, צמרוני אוזניים, אלכוהול לחיטוי, משחת החתלה, מגבונים, מד חום לחדר, מדחום דיגיטלי וגם מספריים. עוד בחבילה תמצאו – בקבוק ומוצץ מבית MAM, מברשת לניקוי וגם מחלק מנות. כמו כן, יש גם – טיטולי טטרא, זוג כפפות, כובע, שני בגדי גוף וגם שתי רגליות.

מה מחירי ערכות הלידה?

חבילת לידה מגיעה במגוון מחירים משתנה, כאשר הזולה ביותר מתחילה באזור ה-3,500 ₪ ומעלה. כמובן שבכל חבילה יש מוצרים שונים – עגלות מדגמים שונים, חדרי ילדים שונים, אמבטיות מפוארות יותר או פחות בהתאם לתקציבכם ועוד. האם משתלם לרכוש חבילה כזו? בהחלט כן! באתר תוכלו לחסוך סכומי כסף ניכרים על ידי רכישת החבילות השונות וליהנות ממוצרים איכותיים ומוכרים במחירים שלא יחזרו על עצמם שנית.

אנחנו כאן לסייע במציאת ערכת לידה מושלמת

פעמים רבות הורים טריים אינם בטוחים מה עליהם לרכוש עם הלידה של בנם או בתם הראשונים. בלה בבה, אתר המתמחה מזה שנים רבות במוצרי תינוקות, תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה על ידי הצוות המקצועי שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם להבין אילו מוצרים נדרשים יותר ואילו פחות. ביחד נוכל לבחור עבורכם את החבילה המושלמת לבייבי שלכם בתקציב שמתאים לכם, להוריד מכם את הלחץ הראשוני ולהבטיח שכשהנסיך או הנסיכה שלכם יגיעו הביתה, הכול כבר יחכה להם מוכן ומזומן. 

חבילת לידה מחיר

אם אתם לקראת הולדת תינוק חדש במשפחה, כנראה שאתם מחפשים עבור חבילת לידה מחיר נוח ומשתלם. הורים צעירים רבים לא יודעים אילו רהיטים והציוד הם זקוקים לו לקרחת הולדת התינוק, ויוצא הרבה פעמים שהם הולכים לאיבוד במבחר הגדול הקיים היום בשוק. גם אם זו הלידה הראשונה שלכם, חבילת לידה יכולה לעזור לכם בכל דבר. ברגע שתדעו מה היתרונות של חבילת הלידה לא תוכלו לפקפק עוד בנחיצותה. תגלו שבכל פעם שתינוק חדש יגיע למשפחה, זה יהיה הדבר הראשון שתרכשו. בחנות לה בבה תמצאו את חבילות הלידה האיכותיות והמשתלמות ביותר מבין כל החברות, מאחר העקרונות לפיהם פועלת חנות לה בבה היא משפחתיות ושירות מקצועי ואדיב.

כל הפריטים הדרושים במקום אחד

הבעיה הגדולה ביותר של הורים צעירים היא שהם לא יודעים מה הם צריכים. מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות בחנויות השונות, זה יכול להיות קשה להחליט. זה לא אומר לא צריכים לקנות את הפריטים שאתם אוהבים או מעוניינים בהם, כי הפריטים האלה נועדו לעזור לכם. אבל חבילות לידה הן חבילות שיש בהן כל מה שצריך כדי לטפל בתינוק. כמובן שניתן לקנות עוד הרבה פריטים נוספים מלבד מה שיש בחבילת הלידה. אב אין ספק כי כאשר אתם בוחנים עבור חבילת לידה מחיר נוח, תבדקו גם מה החבילה כוללת בתוכה.

חבילת לידה מחיר משתלם וחסכון בפרטים הקטנים

כמה זמן לקח לכם לחפש את הדברים השונים שאתם יכולים לקנות לתינוק החדש? יש הורים שאומרים שהם מחפשים כל אביזרים במשך שבועות רבים. זה לא אומר שגם אתם צריכים להשקיע זמן רב בחיפוש אחר הסחורה המתאימה. בעת בחירת חבילת לידה אתם כמובן יכולים לעשות שינויים לפי הטעם שלכם, אבל חבילות לידה יחסכו מכם את הצורך לבצע רכישות רבות נפרדות, ובכך יחסכו מזמנכם. את הזמן שחסכתם תוכלו לנצל כדי לעשות עוד המון דברים, כולל דברים שיעזרו ללידה לעבור בצורה חלקה. דרך מצוינת נוספת להעביר את הזמן עד שהתינוק נולד היא להישאר בבית ולנוח במקום להתרוצץ ברחבי העיר. לפרטים נוספים והזמנת חבילת לידה אישית המותאמת לצרכים שלכם, צרו קשר עם חנות לה בבה.

חייגו כבר עכשיו למספר 04-8734472 ותקבלו מענה מהיר ויעיל לכל שאלה שיש לכם!

תוצאות: 13 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: חבילות לידה
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy